Se desface fata usii exterioara ( se da jos oglinda , chederul exterior si manerul usii care este prins cu un surub cu cap torx pe interior ) apoi se apasa cu genunchiul pe mijlocul plasticului usii si se trage din cleme marginea superioara ( este prinsa cu 4 cleme de sina metalica de sus) si va ramane ca in foto de mai jos
Apoi se desfac cele vreo 5 suruburi care sunt tot cu cap torx se scot mufele si se extrage broasca dupa cum se vede in poza de mai jos
Se fac adaptarile pentru montajul unui actuator normal si anume se face o tablita de culisare pentru capatul actuatorului intrucat cursa broastei este mai mica decat cea a actuatorului si daca nu se face aceasta adaptare actuatorul nu va da semnal masinii ca broasca este inchisa si masina se va deschide imediat dupa inchidere (2 foto mai jos cu tabla pregatita si cu tabla in capul actuatorului)
Se taie tabla pentru prinderea inferioara si apoi se monteaza pe pozitia cat mai verticala in raport cu miscarea catelului de blocare (inca 2 fotografii mai jos )
Apoi dupa montaj se fac legaturile la fire ...se vor folosi numai 4 din cele 5 fire ale actuatorului reusiti sa distingeti culorile in foto de mai jos
din pacate nu mai retin exact culorile pentru ca la momentul cand am facut aceasta operatiune nu ma gandeam ca voi face si tutoriale de reparatii
Spor la treaba timp de lucru aproximativ 60-120 minute in functie de dotari
pentru a repara macaraua de la geam se scoate tot asa fata usii sau se poate pe interior cumva ?
RăspundețiȘtergereBuna sm si eu o problema.Nu imi mai functioneaza centraliza la smart si nici nu mai pot porni, ini apare o cheie in bord. Apoi a venit cineva cu un testar intr-un minut a pornito , mi-a luat 500 lei, centraliza tot nu a functionat apoi am luat borna jos dups baterie si am puso inapoi si la fel imi arata o cheie in bord si tot nu porneste si nici centraliza nu mai functioneaza, care ar fi problema? Precizez ca ininte functiona tot perfect :((
Ștergere