Intai se da cu zeama degripanta unde este nevoie ( eu folosesc wd40)

Se desface amortizorul de pe caseta

Se constata inca odata cam cat de grava este situatia

Inca ma mai gandesc daca merita sa mai reconditionez ceva

La cum arata ai impresia ca masina asta a luptat pe front in anii 40

Deja localizam surubelele sa desfacem caseta ...unul se vede in poza de mai jos

Dupa ce am desfacut cele 2 suruburi de la caseta si capetele de bara scoatel ansamblul afara








Dupa ce ma chinui sa scot bieletele incep sa le masor si sa le desenez pozitia


Daca se intreaba cineva cum ies bieletele de pe axul de la caseta ...simplu la cald

Adica incalzit cu lampa ...si apoi ciocanit putin...apoi iar incalzit si aplicate jumatate din grupele musculare rezidente in corpul uman
Spor la treaba - durata => demontat - reconditionat -montat - bracaj- proba am descoperit ca am gresit bracajul - iar proba - vreo 2 zile se putea face si intr-o zi ...spor la treaba
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu