Intrucat Galatiul este zona calamitata cu aproape 15 cm de zapada ☺ am decis sa facem pentru incalzirea de la inceput de an un post cu o reparatie de cutie de viteze automata de smart forfour CDI
Masina prezenta o problema la schimbarea de treapta intre a2-a si treptele 1 si 3La demontare am constatat ca masina a avut schimbata volanta cu masa dubla , discul , placa ...
...si rulmentul de presiune in alt atelier , desi masina prezenta un blocaj mecanic al transmisie
La demontare se constata ca transmisia are pilitura inauntru si un ulei de transmisie care nu este compatibil cu transmisiile AMT/ASG
Se pare ca datorita unui rulment de tren mobil introdus stramb in trecut
Trenul a fost afectat ....
Pe un tren nou se incepe echiparea pinioanelor...
Care evident au fost curatate in prealabil si unse
Echiparea se face cu verificare amanuntita a fiecarui element in parte ....
Intrucat la demontare sa constatat si un inel de franare fisurat (unii mecanici il denumesc sincron )
De fapt pinionul-sincron se "barbiereste" numai la cutiile manuale cand se "caraie" cutia de viteze
La transmisiile AMT/ASG datorita sutului de turatie aplicat la schimbarea treptei a doua de catre utilizator ...
Se sparge inelul de franare care este folosit de grup pentru cuplajul treptei a-2a
In foto de mai sus se poate observa unul din inelele de franare care se regaseste in acest tip de transmisie
Presarea se face hidraulic conform datelor de presiune date in manualul de reparatii
Evident centrarea la introducere este foarte importanta....
..va urma reasamblarea cutiei de viteze si urcarea pe vehicul ..
( cand o sa imi fac putin timp , ca urmeaza antrenamentul in zapada la lopata )
Bună dimineața! Va rog sa îmi trimiteți numărul de telefon pentru a face o programare la dumneavoastră. Ași dori sa fac o verificare tehnica la un smart forfour 1.5 dci. Catalin Morcan ma numesc si locuiesc în Constanța. Tel : 0767636804 mail.to.catalin@gmail.com
RăspundețiȘtergereNumarul de telefon este afisat in partea de sus a paginii ,oricand ne puteti contacta la tel: 0748556315 sau 0720891155 iar e-mail-ul de contact este silviusmart@gmail.com
ȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereVa rog daca ma puteti ajuta cu o parere
RăspundețiȘtergereP1710 - clutch motor overloded or short circuit intermitent
P1830 - gear cannot be engaged when clutch is closed intermitent
Uneori masina nu intra in viteza - daca accelerez smuceste
La decelerare nu selecteaza nicio treapta si se tureaza in gol
La plecarea de pe loc tremura, scade la 400 - 500rpm si are un moment in care 'da in nas' apoi isi revine
Smart 44 1.5i automat
Multumesc frumos