marți, 1 octombrie 2013

Motor Smart Fortwo MHD Reconditionat

Dupa cum spuneam in postarea anterioara problemele motorului de smart MHD pot fi si remediate cu interventiile care trebuie 



Dupa cum se poate observa in fotografia de mai jos cilindrii si pistoanele au avut parte de atentie  (procedura tehnica de reparatie a cilindrilor este destul de complexa si ar dura destul de mult explicatiile)
 Arborele a primit o curatare pe suprafata de contact a simeringului de palier
 In cazul de fata segmentii au fost inlocuiti cu un set de cota necesara
 Simeringul a avut montajul efectuat cu un gasket cu pulbere de Cu
 Gasketul in exces a fost curatat pentru a evita desprinderea lui de pe suportul pe care a fost aplicat

 In fotografia de mai jos se pot remarca planurile blocului si chiuloasei care su fost efectuate la un utilaj cu , comanda numerica alezare 0,1
 Evident sa facut si oglinda


 Strangerea chiuloasei sa facut la cuplurile specificate in manualele de specialitate
 Evident au fost inlocuite si prezoanele

 Tachetii la acest model sunt specifice fiecarei supape
 Dupa cum se poate observa patinele de distributie au fost inlocuite
 Un kit distributie smart micro hibrid drive este necesar la fiecare interventie la care se observa o uzura pronuntata
 Etansarea capacului de distributie evident se face cu gasket cu baza de Cu sau grafit









 In imaginea de mai jos observam ca uzura discului de ambreiaj nu este accentuata si poate fi refolosit
 Motorul a fost sigilat
 Si pregatit de a fi urcat pe masina si pus in functiune





3 comentarii:

  1. Salut am si eu un Smart Roadster 698cm ,82 cp ,mi-am facut motorul dar am o problema nu mai stiu cum vin toate vacummurile de pe motor.Ma poti ajuta cu o schema. baciu_cosmin@yahoo.com asta e emailul meu daca poti sa imi dai si mie schema .Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Saptamana viitoare fac o echipare la un Roadster si o sa iti fac poze sa iti trimit.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna seara, de curand am achizitionat un smart roadster si are 164.000 km si din cate am tot citit acestea clacheaza in jur de 120.000 km, nu stiu daca acesta a fost reconditionat dar in eventualitatea faptului cat ma costa ? e 699 cmc si 82 cp. multumesc.

    RăspundețiȘtergere